Litt nytt i bed og krukker

Vi har endelig tatt oss en fridag i dag. Siden det er siste ferie dagen til Henning og greier!Nå har vi vært super flinke og beisa hele huset, så vi er ferdig med første strøk, og jeg er kjempe fornøyd!Ok.... vi må definitivt ha ett strøk til, og vinduer og vindskier er fremdeles blå..... Så det ...

Dag fire, troll og jotner!

Etter bergen bestemte vi oss for å¨kjøre litt nordover for å campe på Dønfoss. Da måtte vi kjøre igjennom Lærdalstunnelen, som er 2,4 MIL lang! hehe... Men jaggu fikk vi oss en overaskelse midt inni der! Eller... tre eller fire ganger var det vel. For de hadde lagd noen haller inni tunnellen som ...

Dag 3, Bergen

Sto opp tidlig dagen etter for å raskt pakke sammen telt og hund og kjøre videre til akvariet i bergen...må bare si at Bergen by var jo nesten værre og finne frem i enn Oslo! Hehe... Men en veldig flott by da, men fiiine gamle bygninger!Se så fine farger! Camilla: henning, vil du ta ett bil...

Dag 2

Camping plassen lå innerst i en fjord, og Henning fikk jaggu fiska litt mer. Ble atter en gang oste pølser på grillen, men denne dagen skrekk fortellinger over radioen.Tror ingen i hele Norge sov godt den natta.

Dag 1

Tenker jeg deler opp ferien vår i dager. Det blir noen bilder på en sånn tur... så for ikke å drukne dere i bilder, så får dere litt og litt ;) Dagen etter var vi i bergen, sammen med haier og pingviner ;)

Trøste mat

Vi burde bruke hver dag som om det var lørdag eller søndag. Arbeids dager kan være gode og spesielle dager det også! Så håper flere blir inspirert og lager en god "kose seg med mat og stearing lys" middag til sin kjære i kveld. Eller kanskje du har en venn som trenger litt oppmuntring? Her har du...

26.jul.2011

Uff... har ikke ord for alt som har skjedd! Det er så ufattelig uvirkelig at jeg klarer ikke ta det innover meg.Det føles mest som at jeg har sittit og hørt på en krim fortelling på radioen de siste dagene, og ikke vrikeligheten. Vi var utenfor stavanger da de første meldingene kom over radioen,...

Forelsket!

Er ikke denne bare suuper nydelig! Elsker den lavendel lilla fargen!

Venn

Sitter og loker litt på pc'en for ikke å tenke på det hersens høyet jeg har lagt ned så mye krefter i de siste dagene.Mest sannsynlig må hele hurven kjøres på dynga, for selvfølgelig måtte det komme regn i går! ...og i morgen!Aaah! Got to love this summer! not....! I så tilfelle må jeg KJØPE høy ...

Sommer på landet

(Gaaaaammelt bilde =) Vel... dere finner meg i åkeren frem til mandag! Nå er det ENDELIG soffaen og litt middag. Etter å ha LUKA ett "lite" jorde for tistler.... Grøss og gru... skal aldri klage over beddene mine igjenn ;) Tihi..

Tegne trening

Satt og så i veggen i sta, og fant ut at jeg skulle trene litt!Tegne trene da... Har nemlig tegnet så mye på tegnebrettet etter at jeg fikk det, så det å holde en ordentlig blyant i hånda er faktisk VELDIG annerledes! Starta med et bilde av scarlett johansson som referanse, og utgangspunkt!Veeel....

New Dawn

Her er det en grå dag i dag, så holder meg inne. Måtte bare ut og ta bilder av denne skjønne saken.

Blueberry Cupcakes

♥ ....jeg er ensom i helgen, Henning har nemlig vakt til mandag, så sitter og spiller wow og hører på Lissie..Blir litt emo av å høre på noen av sangene til Lissie.... Spesielt denne: ♥ Natti natt! sove godt!

Bilder ifra Kroatia, endelig!

Tidligere i våres/ sommer var vi på tur med mamma, pappa, brodern og samboern hans, Silje.Mamma og pappa spanderte tur, siden pappa fylte 50 år tidligere i år.Valget falt, etter MYE diskusjon, på Kroatia, ett sted jeg tror alle hadde lyst til å oppleve.Nermere sagt Marina Frapa, Rogoznica! Marina...

Hage i blomst

Jaaada! Veit det har blitt mye blomster og hage i sommer ;) Hihi! Men jeg blir så glaaad når jeg ser på dem!så her kommer noen flere ;) ♥

Oppskrift på noe godt!

sleep tight don't let the bedbugs bite!

Blåbær sesongen er i gang!

On my wishing list

Har lenge ønsket meg ett lignende bestikk til når jeg får middags besøk. Jeg samler jo på dragesølv (som jeg elsker) men lets face it! Tror ikke jeg har nok til ett helt middags besøk før jeg er gammel og grå! (eller etter vi er gift;) Hihi.... Fant dette bestikket på kid, MEN skulle hels...

Hundeseng

Da var endelig ungen vår i hus, og her skal hun bo så lenge hun vil =)Hun er så søt og rar, alt hun vil ha er kos. Også kikker hun bare rart på oss om hun får noen godbiter utenom måltidene.hihi =D Klikket nettop hjem en himmelseng til snuppa vår ♥Har leita etter en fin, men kosel...

Klokke dilla ?

Ja.. jeg tror jeg har dilla på klokker....Falt helt for bildene under, så en dag når vi flytter inn i gamlehuset skal jeg la meg inspireres av det! Bildet er hentet fra Dorothea, masse insiprasjon! ♥